9.8.10

Ittan på besök.

Idag är Ittan på besök.
Inte nog med att det ALDRIG är sol när jag är ledig, dessutom har jag fått världens allergireaktion. Det hela började rätt oskyldigt med utslag på händerna för att jag hanterat mögliga skor på jobbet. Tänkte ok, det här kan jag hantera. Men sen, när jag i söndags morse vaknade med svullna läppar, händer, fötter och öron för att dessutom vara täckt i konstiga utslag så fick jag panik! Ringde pappa som kom och hämtade mig för att sedan följa med på äventyr på akuten. Alltid lika roligt med akuten. Väntan, väntan, väntan och åter väntan. Nu är jag propp full i kortisontabletter och andra diverse allergitabletter och ligger hemma i soffan och väntar, väntar, väntar på att bli bättre. Jag tänker INTE gå runt på WoW som en fläcktyfus-sjuk. Ok nu har Ittan fått säga sitt!
Tröstar mig med att lyssna på Laura Marling som får ses om några dagar.



2 kommentarer:

  1. stackars linn, du måste åka på wow ändå, klänningen är förövrigt sjukt snygg! Saknar er så! Puss Emma

    SvaraRadera
  2. emma emma kom hem nu!! du har varit borta alldeles för länge!! har lagat mögelostsås med champinjoner idag, tänkte på dig då:) puss & kärlek

    SvaraRadera