17.5.11

Paradiset











Enligt mig kommer jag från Sveriges absolut vackraste plats. Det finns inget som ljuva Jämtland och Frösön. Jag önskar att det fanns en marknad för mode där så jag i framtiden skulle kunna flytta hem och få alla dom där underbara årstiderna. Riktiga årstider, inte bara regn eller slask.




Eftersom jag nu peppar med lite sommarbilder så kommer jag även att lägga upp några sommarplagg i shoppen under veckan(tekniken vill inte jobba med mig).

Det kommer att bjudas på både över och underdelar. Håll till godo.




2 kommentarer:

  1. Det kan sannerligen behövas lite fashion i denna stad, bryta av kedjeutbudet!
    Finns kandidater för provkollektion :o)
    M o I.

    SvaraRadera
  2. skulle behövas lite tunga industrier där också så jag också skulle kunna få njuta av detta himmelrike :-)

    -elinpelin

    SvaraRadera