20.1.11

Designtävling.


Sister arrangerar en designtävling vid namn Sisters Academy. Jag har snickrat ihop ett bidrag och hoppas nu på att det går hela vägen, då det skulle vara ett stort steg för både mig men också för storm och klackspark. Just nu äger en omröstning rum på facebook och du kan enkelt gå in och rösta genom att klicka på länken här nedanför, tacka ja till evenemanget, tagga dig själv i min bild och trycka på gilla/likea. Så kom igen, det skulle verkligen göra mig väldigt väldigt glad och glädje vill väll alla sprida.


-
Emma


2 kommentarer:

  1. Grymt Emma. Riktigt bra! tyvärr verkar det inte gå att tagga, tycks vara fullt(?)... men jag gillar skarpt!

    SvaraRadera
  2. Tack Ponta :) Fattar inte riktigt det här med röstandet men jag tror att de lägger upp en till bild om den första blir full så fler kan tagga, så håll ögonen öppna!

    SvaraRadera