18.12.10

Lov

Igår var sista dagen på terminen. Jag kom hem, la mig på golvet och somnade... Jag känner att det säger allt... Jag vaknade och gick och la mig halv åtta igen. TOTAL trötthet! Men nu är det här, lovet. Första dagen av skolfriheten. Trots att jag är i stort behov av vila så har jag vankat runt hela dagen och inte vetat vad jag ska göra av mig själv. Ni vet väl vilken känsla jag menar?! Det kryper lite oroligt i kroppen, du vill göra massor av saker men ändå inte. Hjärnan går fortfarande på högvarv medan kroppen bara följer med för att den måste...
I morgon packar jag väskan för att åka till Stockholm. Jag ska hälsa på en god vän jag inte träffat på alldeles för länge, ladda batterierna och sedan gå på praktik intervju på måndag.
Önska mig lycka till!
-Linn

1 kommentar:

  1. Det finns såå mkt fina bilder på nätet, och jag kan väl inte sluta leta helt enkelt ;).
    Skönt att få lov, eller hur! Vilken fin blogg ni har! Ja, de blir två månader till att börja med för att bygga upp nya huset. Ska bli kul!! Hoppas vi ses snart! Kram Pernilla
    www.allthethingsivedone.blogg.se

    SvaraRadera